שריפה בהרי ירושלים : Hrowuygdzsdgwm : ברקע התחדשות השריפה בהרי ירושלים:

שריפה בהרי ירושלים : Hrowuygdzsdgwm : ברקע התחדשות השריפה בהרי ירושלים:. עד כה, סייעו השוטרים בפינוי קו בתים ראשון במושב בית מאיר. נערכים לקראת הלילה • צפו. המשטרה וצוותי הכיבוי פינו את קו הבתים הראשון בשורש וביישוב שואבה מיושביהם לאחר שהאש התפשטה על שטח של 100 ד הוסרה הסכנה מעל הישובים מעלה החמישה, יד השמונה ונווה אילן, אך טרם הושגה שליטה באירוע. התושבים בקו הבתים הראשון פונו מבתיהם, לצד העובדים בתחנת הדלק הסמוכה.

קו הבתים הראשון והשני פונה שתי שריפות גדולות פרצו היום (ד') בהרי ירושלים. שריפה ענקית פרצה היום (ראשון) בשעות הצהריים בסמוך למושב בית מאיר בהרי ירושלים, החשש כי בעקבות הרוחות העזות השריפה תתפשט במהירות. השריפה בוערת בחמש גזרות באזור, פעולת מטוסי הכיבוי חודשה עם אור ראשון. שריפה בהרי ירושלים (פלאש90) האש שוב משתוללת בארץ.

4x2xdtomcybvwm
4x2xdtomcybvwm from img.wcdn.co.il
עד כה, סייעו השוטרים בפינוי קו בתים ראשון במושב בית מאיר. השריפה שפרצה לפני מספר שעות בהרי ירושלים, סמוך ליישוב בית מאיר, לא נרגעה ועשרות צוותי כיבוי עמלים בשעה זו (ראשון) בניסיון לכבות. כלל לוחמי האש של מחוז ירושלים הוקפצו מבתיהם לאירוע. בתים במושב בית מאיר פונו 15 צוותי כיבוי מנסים להשתלט על האש. רוני כנפו, יותם רונן, רון סחייק תיעוד מבצעי כבה, אהרון ש., דליה הוכברג ורועי חיימוף) יואב דודקביץ ) בשריפה בשומרון, שפרצה באזור אריאל ובשבי שומרון, פעלו גם כן צוותים רבים שהסתייעו גם בכבאים כתומים (מילואימניקים). 14 צוותי כיבוי פועלים גם בשעה זו בנסיון להשיג שליטה. מוקדי אש גדולים מתפתחים מחדש;

תושבים שבתיהם נמצאים בסכנה פונו מבתיהם, עד כה חמישה ישובים נמצאים בסכנה.

מוקדי אש גדולים מתפתחים מחדש; האש התפשטה מחדש, לאחר יממה של מאמצים לכיבוי השריפה בהרי ירושלים: השריפה שפרצה לפני מספר שעות בהרי ירושלים, סמוך ליישוב בית מאיר, לא נרגעה ועשרות צוותי כיבוי עמלים בשעה זו (ראשון) בניסיון לכבות. שריפה גדולה פרצה הבוקר (שלישי) סמוך למושב שורש בהרי ירושלים. ברקע התחדשות השריפה בהרי ירושלים: יואב דודקביץ ) בשריפה בשומרון, שפרצה באזור אריאל ובשבי שומרון, פעלו גם כן צוותים רבים שהסתייעו גם בכבאים כתומים (מילואימניקים). אנחנו בין הייאוש לתקווה, בין הוראת פינוי ללחימה. כוחות משטרה פועלים בשעה זו בסיוע ללוחמי האש בעקבות שריפה שפרצה בין היישוב שואבה לשורש. במקביל לשריפות בהרי ירושלים, גם בשומרון פרצו מספר דלקות: שעות ארוכות לאחר שהחלה, שריפת הענק בהרי ירושלים ממשיכה לבעור גם הבוקר (שני), למרות המאמצים הרבים של כוחות הכיבוי. שריפות גדולות משתוללות בהרי ירושלים ובשומרון. שרפה זו נחשבת לנרחבת ביותר בהרי ירושלים ביחס לשרפות שתועדו בשנים קודמות. הושגה שליטה על כלל השריפות:

עשרות צוותי כיבוי ממשיכים לפעול הערב (ראשון) ב שריפה המשתוללת בהרי ירושלים שבעקבותיה פונו אלפי תושבים מהמושבים במועצה האזורית מטה יהודה. בשעות הצהריים פרצה שריפה ביער ירושלים, באזור המושב אבן ספיר, הנמצא צפונית מערבית לירושלים. צפו (חדשות) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. השריפה, שהחלה כשריפת חורש, איימה על מפעל סמוך ובו חומרים מסוכנים. שריפות גדולות משתוללות בהרי ירושלים ובשומרון.

Xg1cf5ubz5n7am
Xg1cf5ubz5n7am from hamechadesh.b-cdn.net
במקביל לשריפות בהרי ירושלים, גם בשומרון פרצו מספר דלקות: היום (ד') בצהריים פרצה שריפה בהר הרוח שליד מעלה החמישה וזמן קצר לאחר מכן גם בהר איתן שליד הסטף. הושגה שליטה על כלל השריפות: השריפה, שהחלה כשריפת חורש, איימה על מפעל סמוך ובו חומרים מסוכנים. המשטרה וצוותי הכיבוי פינו את קו הבתים הראשון בשורש וביישוב שואבה מיושביהם לאחר שהאש התפשטה על שטח של 100 ד רוני כנפו, יותם רונן, רון סחייק תיעוד מבצעי כבה, אהרון ש., דליה הוכברג ורועי חיימוף) שעות ארוכות לאחר שהחלה, שריפת הענק בהרי ירושלים ממשיכה לבעור גם הבוקר (שני), למרות המאמצים הרבים של כוחות הכיבוי. השריפה בוערת בחמש גזרות באזור, פעולת מטוסי הכיבוי חודשה עם אור ראשון.

שריפה בהרי ירושלים (פלאש90) האש שוב משתוללת בארץ.

נערכים לקראת הלילה • צפו. בתים במושב בית מאיר פונו 15 צוותי כיבוי מנסים להשתלט על האש. הושגה שליטה על כלל השריפות: 14 צוותי כיבוי פועלים גם בשעה זו בנסיון להשיג שליטה. שריפה גדולה פרצה הבוקר (שלישי) סמוך למושב שורש בהרי ירושלים, כשבעקבות האש כביש 1 נסגר לתנועה לכיוון ירושלים.נוסעים דיווחו על עומסי תנועה כבדים בכביש 1 באזור מחלף שורש. כלל לוחמי האש של מחוז ירושלים הוקפצו מבתיהם לאירוע. התושבים בקו הבתים הראשון פונו מבתיהם, לצד העובדים בתחנת הדלק הסמוכה. השריפה, שהחלה כשריפת חורש, איימה על מפעל סמוך ובו חומרים מסוכנים. צוותי כיבוי פועלים באזור נווה אילן, בסיוע ארבעה מטוסי כיבוי. 13 צוותי כיבוי בסיוע שני מטוסים פעלו לכיבוי שריפה שפרצה הערב (שלישי) ליד אזור התעשייה גבעת שאול. עד כה, סייעו השוטרים בפינוי קו בתים ראשון במושב בית מאיר. השריפה שפרצה היום (א') על יד המושב בית מאיר מאיימת על המושב ועל היישובים הסמוכים. עשרות צוותי כיבוי ממשיכים לפעול הערב (ראשון) ב שריפה המשתוללת בהרי ירושלים שבעקבותיה פונו אלפי תושבים מהמושבים במועצה האזורית מטה יהודה.

האש התפשטה מחדש, לאחר יממה של מאמצים לכיבוי השריפה בהרי ירושלים: שריפה פרצה ליד מעלה החמישה ובהר איתן שליד הסטף. עם זאת כעת אין סכנה ליישובים. לפי שעה, ההערכות הן כי השרפה. כוחות משטרה פועלים בשעה זו בסיוע ללוחמי האש בעקבות שריפה שפרצה בין היישוב שואבה לשורש.

Q5hhi1ejf Ol8m
Q5hhi1ejf Ol8m from www.kolhair.co.il
אנשים אמרו שיתרמו וישתתפו איתנו באסון, הוא אומר באופטימיות בשיחה עם mako. הושגה שליטה על כלל השריפות: לפי שירותי הכיבוי, כשהצוותים הגיעו. עוד מיקי קידר, תושב הישוב שואבה, שוחח היום (שני) עם ענת דוידוב בתוכנית איפה הכסף ברדיו 103fm, והסביר מדוע הוא לא מתכוון לפנות את ביתו: השריפה, שהחלה כשריפת חורש, איימה על מפעל סמוך ובו חומרים מסוכנים. השריפה שפרצה היום (א') על יד המושב בית מאיר מאיימת על המושב ועל היישובים הסמוכים. שריפה גדולה פרצה הבוקר (שלישי) סמוך למושב שורש בהרי ירושלים. במקביל לשריפות בהרי ירושלים, גם בשומרון פרצו מספר דלקות:

לפי שעה, ההערכות הן כי השרפה.

שריפה ענקית פרצה היום (ראשון) בשעות הצהריים בסמוך למושב בית מאיר בהרי ירושלים, החשש כי בעקבות הרוחות העזות השריפה תתפשט במהירות. במקביל לשריפות בהרי ירושלים, גם בשומרון פרצו מספר דלקות: שרפה זו נחשבת לנרחבת ביותר בהרי ירושלים ביחס לשרפות שתועדו בשנים קודמות. צפו (חדשות) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. יואב דודקביץ ) בשריפה בשומרון, שפרצה באזור אריאל ובשבי שומרון, פעלו גם כן צוותים רבים שהסתייעו גם בכבאים כתומים (מילואימניקים). האש התפשטה מחדש, לאחר יממה של מאמצים לכיבוי השריפה בהרי ירושלים: קו הבתים הראשון והשני פונה עד כה, סייעו השוטרים בפינוי קו בתים ראשון במושב בית מאיר. עם זאת כעת אין סכנה ליישובים. כלל לוחמי האש של מחוז ירושלים הוקפצו מבתיהם לאירוע. הוסרה הסכנה מעל הישובים מעלה החמישה, יד השמונה ונווה אילן, אך טרם הושגה שליטה באירוע. השריפה, שהחלה כשריפת חורש, איימה על מפעל סמוך ובו חומרים מסוכנים. היום (ד') בצהריים פרצה שריפה בהר הרוח שליד מעלה החמישה וזמן קצר לאחר מכן גם בהר איתן שליד הסטף.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook